sobota, 4 lipca 2015

Walking on air



Dzisiejszy post chciałem zacząć słowami piosenki Katy Perry "Walking on air":


Tonight, tonight, tonight
I’m walking on air
Tonight, tonight, tonight
I’m walking on air


Zdjęcia do posta powstały na dachu jednego z łódzkich wieżowców. Przez chwilę mogłem poczuć się tak jakbym dryfował w powietrzu. Ta sesja pozwoliła mi przełamać jeden ze swoich największych lęków - czyli lęk wysokości. Po paru godzinach pozowania na krawędzi, wysokość jaka dzieliła mnie z ziemią przestała robić na mnie jakiekolwiek wrażenie i nie bałem się spojrzeć w dół.
Nadal możecie oglądać moje manekiny w centrum handlowym Port Łódź. Od lipca zapraszam na wspólne zakupy ze mną. W lipcu obiecuje nadrobić posty, bo są wakacje i będzie na to sporo czasu :)

Zdjęcia to kontynuacja współpracy z Kamilem Antczakiem.

Total look: H&M/ Shoes: Zara




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz