poniedziałek, 4 maja 2015

Fashion Philosophy Fashion Week Poland

Dziś chciałem Wam pokazać te stylizacje, które miałem na sobie podczas Fashion Weeku w Łodzi. Łódzki modowy tydzień zmienił swoją lokalizację. Tym razem pokazy odbyły się w Wytwórni oraz w hotelu Hilton w samym centrum Łodzi. Wśród debiutujących projektantów znaleźli się moi dwaj faworyci z programu Project Runaway -Jacob Brige i Maciek Sieradzky. Podczas kilku dni pokazów moją uwagę najbardziej przyciągnęły Nanko, Miguel Vieira, Ewa Minge oraz moja przyjaciółka Klaudia Markiewicz. Relacje filmowe z moich ulubionych pokazów możecie zobaczyć na moim koncie na instagramie.
Co miałem na sobie?




  Fot. Kasia Glapska
  T-shirt: ZARA/ Kurtka: ZARA/ Buty: Converse/ Plecak: Klaudia Markiewicz/ Zegarek: Daniel Wellington/ Czapka: Kenzo/ Okulary: H&M





  Fot. Piotr Scęcelek
Bluza: Klaudia Markiewicz/ Szorty: Hood by Air/ Legginsy: H&M/ Okulary: Wcshades/ Czapka: Bershka/ Trampki: Converse x Andy Warhol

4 komentarze:

  1. u look so cool
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indiaeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, oryginalny set :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. białe dodatki do czarnej stylizacji - super rozwiązanie i zwraca uwagę. Chyba byłeś zauważalny na Fashion Week

    OdpowiedzUsuń